Vriendelijke medewerkers die netjes te werk gaan en je helpen met de verzekering. De auto wordt altijd weer als nieuw opgeleverd. Heel tevreden.

In het verleden was ik altijd zeer tevreden maar de afgelopen twee schades helaas een stuk minder. De eerste was dat ik werd gebeld om de schade te komen afrekenen terwijl dit naar de verzekeraars... In het verleden was ik altijd zeer tevreden maar de afgelopen twee schades helaas een stuk minder. De eerste was dat ik werd gebeld om de schade te komen afrekenen terwijl dit naar de verzekeraars moest. De Afgelopen keer moest ik ineens eigen risico betalen van €500 anders kreeg ik de auto niet mee. Echter had ik dit bij opnamen gevraagd ivm Bovag verzekering en de man erkende dat er dan geen eigen bijdrage was. Toch maar betaald bij thuiskomt weer gekeken in de polis en daarin stond geen eigen bijdrage bij reparatie bij een Bovag bedrijf.Gebeld naar de vestiging en doorgegeven nu zullen word het terug gestoord. Jammer en zo onnodig! Krijg het idee dat de verstaging het eigenlijk te druk heeft voor het aantal opdrachten.

Klantvriendelijke medewerkers, gemaakte afspraken worden nagekomen, en mijn auto zag er niet alleen van buiten tip top uit, maart was ook binnen helemaal gereinigd. Wat een service!

Duidelijkheid van de te verwachten kosten van de reparatie.

Het contact was goed, je werd goed te woord gestaan, afhandeling was zeer ik tevreden

Prima schadeafhandeling. Leenauto was kosteloos beschikbaar. Jammer dat schadebedrag nergens vermeld staat.

Luisteren ECHT naar de klant, denken in oplossingen en denken mee

Krassen en n los zittende achterbumper hebben ze heel mooi herstel met originele Toyota onderdelen, tevens hebben ze ongevraagd alle kleine beschadigingen rondom de auto vakkundig bijgewerkt! Krassen en n los zittende achterbumper hebben ze heel mooi herstel met originele Toyota onderdelen, tevens hebben ze ongevraagd alle kleine beschadigingen rondom de auto vakkundig bijgewerkt!
Heel blij mee!
Zeer tevreden over autoschade van Veen Leiden!

Prima te woord gestaan bij de receptie, goede afspraken gemaakt en die zijn nagekomen en de schade is uitstekend hersteld.

Uitstekende ervaring. Goede communicatie, duidelijke afspraken en informatie. Klantvriendelijk. Prima leenauto. Schade heel netjes hersteld en auto mooi schoongemaakt. Helemaal tevreden.