Ik ben zeer tevreden over de geboden service. Fijn contact en goede uitleg over het schade herstel.

Hartelijk ontvangst, meteen duidelijk afspraak gemaakt. Vervangend vervoer geregeld, auto stond keurig en schoon klaar. Geheel volgens afspraak schade binnen twee dagen hersteld. Auto schoon terug... Hartelijk ontvangst, meteen duidelijk afspraak gemaakt. Vervangend vervoer geregeld, auto stond keurig en schoon klaar. Geheel volgens afspraak schade binnen twee dagen hersteld. Auto schoon terug ontvangen met uitleg wat ze hadden gedaan. Top bedrijf, aanbeveling. Gr Eric

Ik ben vriendelijk te woord gestaan. Ze waren behulpzaam bij het zoeken naar een geschikte datum voor herstel. De reparatie is vakbekwaam gemaakt. De bumper sluit niet helemaal aan (gebroken... Ik ben vriendelijk te woord gestaan. Ze waren behulpzaam bij het zoeken naar een geschikte datum voor herstel. De reparatie is vakbekwaam gemaakt. De bumper sluit niet helemaal aan (gebroken klemmetje of zoiets). Daarvoor kan ik nog een keer terug komen om de reparatie perfect te maken. Samengevat: vriendelijk, behulpzaam en professioneel.

Keurige afhandeling van schade, van begin tot einde...
Netjes en snel te woord gestaan door Anne

De kleur van de lak is niet goed, de deur staat scheef, de deur blijft open staan ​​en de auto zit vol plamuurstof

Netjes geholpen, en na aanvragen de auto op tijd terug ontvangen.
Al met al dikke prima

Perfecte service

Zeer tevreden over de afhandeling!
Kreeg ook een fonkelnieuwe auto mee,dus zat niet zonder vervoer.

Leuke en vakmensen!