Kundige garage met erg goede service. Schakelt prettig, hebben verstand van zaken, reageren snel en mijn auto waaraan schade was toegebracht is als nieuw!

Snelle en vriendelijke service. Werd meteen geholpen, gerustgesteld en alles werd opgemaakt om aan de verzekering door te sturen.

Schade is perfect hersteld, nemen de tijd voor een goede reparatie.
Prima service.

Mijn ervaring met ASN is heel positief. Je komt langs, de schade wordt genoteerd, je maakt een afspraak en op de afgesproken dag breng je de auto.
Er wordt een schatting gemaakt van de tijd,...
Er wordt een schatting gemaakt van de tijd, die de reparatie in beslag zal nemen en er wordt beloofd dat je wordt gebeld, als de auto klaar is.

Deze belofte wordt inderdaad nagekomen en als je de auto komt ophalen, is hij ook nog eens door de wasstraat gegaan, dus hij staat je glimmend op te wachten.

Het personeel in de receptie is altijd vriendelijk, behulpzaam en gezellig en bij mijn laatste bezoek kreeg ik zelfs nog een roosje in een pot mee! Wat een leuk gebaar!

Zeer hulpvaardig, aardig, professioneel

Duidelijke communicatie, prima service en bovendien vlak bij huis.

Goeie service. Leenauto was goed en mijn auto werd van buiten en binnen schoon afgeleverd.
Wat een verassing, super!

Op een maandagochtend had ik mijn auto geparkeerd en is mijn linker buitenspiegel kapot gereden. Mijn verzekeraar heeft mij doorverwezen naar ASN Nootdorp voor het herstel. Mijn auto is aangepast op... Op een maandagochtend had ik mijn auto geparkeerd en is mijn linker buitenspiegel kapot gereden. Mijn verzekeraar heeft mij doorverwezen naar ASN Nootdorp voor het herstel. Mijn auto is aangepast op rolstoelvervoer en deze heb ik dagelijks nodig om een rolstoelgebonden gezinslid te vervoeren. Toen ik dit aan de verzekeraar heb uitgelegd, hebben zij contact opgenomen met ASN om de urgentie uit te leggen. De volgende dag ben ik naar ASN gegaan om alles te regelen, hier kwam ik tot de ontdekking dat er al veel was gedaan om tot een spoedige oplossing te komen. Op donderdag kon ik de auto al weer ophalen, volledig hersteld.
Dit is een voorbeeld van klantvriendelijk handelen en denken in mogelijkheden. Dank voor deze ervaring!

Netjes geregeld allemaal prima service

Zeer correcte behandeling als klant en afhandeling van de schade. Goede communicatie over beschikbaarheid leenauto, ook de telefoon keurig opgenomen en vriendelijke gesprekken gevoerd. Zo hoort een... Zeer correcte behandeling als klant en afhandeling van de schade. Goede communicatie over beschikbaarheid leenauto, ook de telefoon keurig opgenomen en vriendelijke gesprekken gevoerd. Zo hoort een goede klantbenadering eruit te zien nl. als klant.