Ik ben prima te woord gestaan alles was duidelijk en de schade is naar tevredenheid hersteld.
Ik had een goede leenauto voor de tijd dat mijn auto bij de garage was.

Professionals!

Drie maanden gewacht totdat ze tijd hebben, vervolgens duurt het erg lang voordat een relatief kleine schade hersteld is, geen voorbereiding gedaan qua benodigde materialen, bellen niet terug,... Drie maanden gewacht totdat ze tijd hebben, vervolgens duurt het erg lang voordat een relatief kleine schade hersteld is, geen voorbereiding gedaan qua benodigde materialen, bellen niet terug, houden je niet op de hoogte van vertraging, onduidelijkheid over verwachtingen, kreeg de evaluatie al voordat de auto klaar was, breng mijn auto hier nooit meer heen na schade

Prima bedrijf, goed contact snelle duidelijke offerte, zeer fraai herstel van de schade.

Het contact met ASN was prima. Na een bezoek om de schade te beoordelen zijn alle afspraken nagekomen. Elke keer is er tijdig contact opgenomen en de schade is volgens verwachting gerepareerd.... Het contact met ASN was prima. Na een bezoek om de schade te beoordelen zijn alle afspraken nagekomen. Elke keer is er tijdig contact opgenomen en de schade is volgens verwachting gerepareerd. Uitstekende service!

Je wordt er vriendelijk geholpen door de mensen van de receptie.
Ook krijg je de weer netjes terug gewassen en wel.

Ik vind dat je goed word ontvangen en dat er goed rekening word gehouden met onze wensen.
Verder vind ik dat de schade keurig netjes word afgewerkt en dat we goed op de hoogte gehouden worden van het verloop.

Snelle reaktie,correcte afwerking van de administratie en schade.
Bedrijf is zeker een aanrader!

Marc

Eerste keer kreeg ik de auto terug en zat deze van voor tot achter onder de kalkvlekken. Ook zat er ingebrand folie op het dak van het afplakken. Daarnaast was het kleurverschil zeer groot. Een van... Eerste keer kreeg ik de auto terug en zat deze van voor tot achter onder de kalkvlekken. Ook zat er ingebrand folie op het dak van het afplakken. Daarnaast was het kleurverschil zeer groot. Een van de baliemedewerkers is echt een ongelooflijke zak hooi (zal het netjes houden in de review) wilde totaal niet meedenken en zag het allemaal niet en begon daarnaast over randzaken en begon mij ook persoonlijk aan te vallen. 0,0 klantvriendelijkheid. Toen contact gehad met de eigenaar, die wilde gelukkig meedenken en het proberen op te lossen, maar bovenal klantvriendelijk.

Kalkvlekken zouden opgelost worden, bumper opnieuw gespoten. Bij de 2e poging kreeg ik een leenauto mee die simpelweg smerig was. Overal vlekken en stof. Daarnaast ook niet afgetankt. En daarnaast brandde er een lampje wat volgens de Renault website betekend: rijdt direct langzaam naar een garage. Volgens de zeer vervelende (we houden het netjes) baliemedewerker kon dit geen kwaad. Zodra je boven de 80 kwam ontstond er een brandlucht. Fijn idee met kinderen in de auto.

Toen de auto opgehaald. Het regende, dus lastig beoordelen. Het kleurverschil lijkt een stuk minder, maar nog steeds opvallend, ook van grotere afstand.

Verder zaten er ineens mysterieuze krassen op het dak. Alsof ze daar met heel grof schuurpapier langs zijn gegaan. Ik heb dit er zelf maar uitgepolijst omdat ik er een beetje klaar mee was. Helaas is dit niet helemaal gelukt. Ik kan hier wel mee terug gaan, maar dan is het hun woord tegen het mijne. De 1,5 ster die ik geef zijn voor de eigenaar en de andere baliemedewerker, anders waren het er 9 geweest