Correcte ontvangst en prima begeleiding tot aan de werkelijke reparatie!

Heel tevreden

Ik ben netjes en op tijd geholpen.
Leenauto stond klaar.
Kon zo weer weg rijden naar huis.
Mijn schade auto is netjes gemaakt.
In zijn geheel erg tevreden.

Ondanks dat ze extreem druk zijn proberen ze mee te denken. Door de drukte is er wel iets over het hoofd gezien helaas. Dit was een vorige keer ook zo. Helaas zit ik verzekeringtechnisch vast aan... Ondanks dat ze extreem druk zijn proberen ze mee te denken. Door de drukte is er wel iets over het hoofd gezien helaas. Dit was een vorige keer ook zo. Helaas zit ik verzekeringtechnisch vast aan deze schadehersteller, anders had ik een dichterbij huis gezocht die eerder kon, want de schadeherstel kon pas maanden ná de APK-datum waardoor je voor onmogelijke uitdagingen komt te staan.

De algemene ervaring is zeer goed. Vriendelijke en duidelijke communicatie. De reparatie wordt goed gedocumenteerd en vragen worden duidelijk en goed beantwoord. Zeker een zeer goed adresals er een... De algemene ervaring is zeer goed. Vriendelijke en duidelijke communicatie. De reparatie wordt goed gedocumenteerd en vragen worden duidelijk en goed beantwoord. Zeker een zeer goed adresals er een reparatie aan plaatschade uitgevoerd gaat worden.

C.A. Admiraal

Het begon met een heerlijke kop koffie terwijl er naar mijn door de overstromingen geteisterde auto op de brug gekeken en gerepareerd werd! Toen er een bodemplaat los bleek te zitten en er een paar... Het begon met een heerlijke kop koffie terwijl er naar mijn door de overstromingen geteisterde auto op de brug gekeken en gerepareerd werd! Toen er een bodemplaat los bleek te zitten en er een paar nieuwe bouten ingedraaid werden, bleek de superservice van dit bedrijf. Auto was weer in orde en er werden geen kosten in rekening gebracht! Hartelijk dank ASN Autoschade Munsterhuis Enschede💕

Prima bedrijf.
Komt afspraken na en leveren keurig werk af.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
schaderapport, vakkundig en snel geregeld.

ASN Kreijne heeft op een prettige en vlotte manier de schade aan onze auto hersteld.
Achteraf bleek dat de elektronica na het herstel niet gereset was.