Zeer tevreden vanaf eerste contact tot oplevering! Ik kreeg een prima leenauto mee. Afspraken zijn goed nagekomen. En bij oplevering stond mijn auto weer te shinen als nieuw! Van binnen en van... Zeer tevreden vanaf eerste contact tot oplevering! Ik kreeg een prima leenauto mee. Afspraken zijn goed nagekomen. En bij oplevering stond mijn auto weer te shinen als nieuw! Van binnen en van buiten. In in woord Top!

Zeer tevreden personeel vriendelijk en ook behulpzaam we hoeven zelf niets te regelen met de verzekering dat word voor je gedaan geen gedoe voor je zelf schade die we hebben zeer goed gemaakt zie... Zeer tevreden personeel vriendelijk en ook behulpzaam we hoeven zelf niets te regelen met de verzekering dat word voor je gedaan geen gedoe voor je zelf schade die we hebben zeer goed gemaakt zie er niets van en een leen auto staat voor je klaar als je er gebruik van maakt op de afgesproken dag super service

Aan de telefoon,vriendelijk,duidelijk,correct,meteen de juiste terzake doende informatie.
Daarna ontvangst door zeer vriendelijke dame welke uitgebreid de tijd nam om mijn auto te bekijken en fotograferen.
Zeer meedenkend in alles.
Kom hier zeker terug

Herstel is netjes en snel uitgevoerd, conform gemaakte afspraken en prijs.
De koffie smaakte prima

Klantvriendelijk

Zeer goed geholpen heb afspraak gemaakt was de volgende dag al uitgenodigd voor een afspraak om de schade te bekijken het uitdeuken was in een dag gebeurd
het personeel was zeer...
het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

Zeer correct en vriendelijk te woord gestaan. Vanwege drukte en pinksterdagen wat lang moeten wachten voordat schade hersteld kon worden. (geen probleem, auto was normaal te gebruiken). Men heeft... Zeer correct en vriendelijk te woord gestaan. Vanwege drukte en pinksterdagen wat lang moeten wachten voordat schade hersteld kon worden. (geen probleem, auto was normaal te gebruiken). Men heeft zich prima aan de gemaakte afspraken gehouden.

Herstelwerkzaamheden zijn top en conform afspraak uitgevoerd, a.g.v. de lange wachttijd voordat de auto kon worden gemaakt 'maar' een 8.

Dit was mijn 1e ervaring met ASN Autoschade Upper Zwolle.
Dit was mijn 1e ervaring met ASN Autoschade Upper Zwolle.
Ben zeer tevreden met de afhandeling van de schade. De eerste kennismaking en het ophalen van mijn schadevrije auto na reperatie was aangenaam vriendelijk en ook de toegezonden vacature met de bij gesloten foto's verraste mij.

Ik heb geen algemene ervaring, maar wel de volgende: mijn wagen is naar Krimpen aan den IJssel gesleept, niet gerepareerd, maar economisch total loss verklaard. De heer Leon was bij de afwikkeling... Ik heb geen algemene ervaring, maar wel de volgende: mijn wagen is naar Krimpen aan den IJssel gesleept, niet gerepareerd, maar economisch total loss verklaard. De heer Leon was bij de afwikkeling hiervan uiterst behulpzaam. Dank daarvoor.