Auto 4 dagen kwijt geweest voor een dorpel schade, wat in mijn ogen veel te lang is, ook aangezien de afspraak weken geleden al gepland is. Jammer.

Servicegericht en snel qua info voorziening en afhandeling. Klant is beslist "koning" en geen nummer.

Ik heb al meerdere ervaringen met ASN Pouw. Altijd vriendelijke ontvangst met duidelijke afspraken. Schades die ik gehad hebt worden altijd naar volle tevredenheid hersteld. Vervangend vervoer... Ik heb al meerdere ervaringen met ASN Pouw. Altijd vriendelijke ontvangst met duidelijke afspraken. Schades die ik gehad hebt worden altijd naar volle tevredenheid hersteld. Vervangend vervoer altijd goed geregeld.

Technisch prima reparatie. Rommelig proces rondom het maken van de afspraken en de overdracht van de vervangende auto.

Vlotte afhandeling, prettig contact, tevreden over resultaat.

De service was van het begin tot het einde zeer goed. Heldere communicatie, zowel live als via de telefoon. Meteen een leenauto beschikbaar. Vakwerk geleverd bij het herstel. Kortom: uitstekend!

Zeer correcte klantbehandeling en hoge kwaliteit vsn herstelwerk. zeer aan te bevelen.

Prima contact gehad met het bedrijf. Snelle service en ze zijn kundig. Auto is gerepareerd en alles is soepel verlopen!

Vlot en vriendelijk met duidelijke uitleg en hulp

Na een melding van hagelschade benaderd door ASN Autoschade Pouw Apeldoorn en hier is de schade vakkundig verholpen.