Schade keurig en zeer snel gerepareerd.

De medewerkers zijn zeer vriendelijk en ik werd goed geholpen. Het enige was dat er gezegd werd dat ik de auto 3 dagen kwijt zou zijn en ik zou gebeld worden. Op de 5de dag heb ik zelf gebeld en... De medewerkers zijn zeer vriendelijk en ik werd goed geholpen. Het enige was dat er gezegd werd dat ik de auto 3 dagen kwijt zou zijn en ik zou gebeld worden. Op de 5de dag heb ik zelf gebeld en bleek de auto klaar te staan. Verder prima hoor!

Vriendelijke en behulpzaam contact.
Afspraak en vervangende auto goed uitgelicht.
De herstelwerkzaamheden zijn perfekt uitgevoerd.
Een en al tevreden.

Prettige contacten; snelle afhandeling van de schade; ongevraagde extra service (auto gewassen)

Weinig contact gehad. Alleen bij het brengen en halen .
Bij het ophalen van de auto waren de medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam.
Dus de ervaring was wat dat betreft positief.

Nette en snelle afhandeling Mbt het opnemen plannen en uitvoeren van de schade.

Ontvangst receptie buitengewoon vriendelijk. Smorgens in een voorverwarmde leenauto mogen stappen en wegrijden. Super geregeld en erg comfortabel. Herstel was binnen de verwachte termijn en keurig... Ontvangst receptie buitengewoon vriendelijk. Smorgens in een voorverwarmde leenauto mogen stappen en wegrijden. Super geregeld en erg comfortabel. Herstel was binnen de verwachte termijn en keurig uitgevoerd. Een aanrader.

Heldere en duidelijke uiteenzetting omtrent de geleden schade en de daarbij behorende vervolgstappen. Ook het regelen van het afvoeren van Totall los verklaarde auto en de daarbij behorende... Heldere en duidelijke uiteenzetting omtrent de geleden schade en de daarbij behorende vervolgstappen. Ook het regelen van het afvoeren van Totall los verklaarde auto en de daarbij behorende afwikkeling. Zeer correct!

Wij hebben al van diverse auto`s schades laten herstellen en telkens weer zijn wij positief verrast over service en snelheid.

Uitstekende en snelle behandeling.