Zeer klantvriendelijk, uitstekende kwaliteit en doen wat er gevraagd wordt.

Je kunt tijdens de openingstijden langskomen wanneer je wilt om de schade te laten opnemen. De man achter de receptie is vriendelijk en heeft duidelijk alles goed georganiseerd. Als je de auto... Je kunt tijdens de openingstijden langskomen wanneer je wilt om de schade te laten opnemen. De man achter de receptie is vriendelijk en heeft duidelijk alles goed georganiseerd. Als je de auto brengt om de schade te herstellen zijn alle formulieren al van te voren ingevuld. Even een handtekening zetten en je vertrekt met een leenauto.
Van de schade is na reparatie uiteraard niets meer te zien.

Goed contact en afspraak is afspraak

Afspraak gemaakt voor schade opnemen en een paar dagen later mijn auto afgegeven voor herstel, stond een keurige vervanger voor mijn auto.
Schade is keurig hersteld.

Goede afspraak, op tijd geholpen

Top service, snel en degelijk!

Zeer behulpzaam, goede expertise. Snel ingepland en snel weer de auto gespoten terug. Al diverse schades laten herstellen met altijd het gewenste resultaat. Erg blij mee. Bedankt!

Erg tevreden met het herstel en spuitwerk. Ik kan altijd snel terecht en wordt snel en vakkundig geholpen. Laurent is vakbekwaam en denkt met je mee. Per whatsapp berichtje houdt hij mij op de... Erg tevreden met het herstel en spuitwerk. Ik kan altijd snel terecht en wordt snel en vakkundig geholpen. Laurent is vakbekwaam en denkt met je mee. Per whatsapp berichtje houdt hij mij op de hoogte en krijg ik foto's gestuurd.