Mijn ervaring met ASN Gorinchem is heel erg goed, goede prijs kwaliteit verhouding, en netjes op tijd klaar zoals afgesproken.

Snelle service, heel vriendelijk, Top bedrijf!

Martijn Groeneveld

Super vriendelijk en snelle oplossing van mijn autobumper. Echt een goede tent!

Duidelijkheid over de afspraak. Schade herstel is goed uitgevoerd. Gaven echter vooraf eerst een dag aan en dat werd twee dagen. Dat is de enige opmerking. Waar qua verwachting management op gelet... Duidelijkheid over de afspraak. Schade herstel is goed uitgevoerd. Gaven echter vooraf eerst een dag aan en dat werd twee dagen. Dat is de enige opmerking. Waar qua verwachting management op gelet kan worden.

Heel tevreden

Vriendelijke medewerkers
Vlotte afhandeling en uitstekend werk afgeleverd.

De schade is naar grote tevredenheid uitgevoerd. Tijdens de reparatie van mijn auto - die 3 dagen duurde - heb ik kosteloos de beschikking gehad over een leenauto. Bij oplevering is de auto... De schade is naar grote tevredenheid uitgevoerd. Tijdens de reparatie van mijn auto - die 3 dagen duurde - heb ik kosteloos de beschikking gehad over een leenauto. Bij oplevering is de auto gewassen. Kortom: een goed bedrijf en zeker een aanrader voor anderen.

Goede service en vakbekwaam

Snelle afwikkeling van de schade, en kwaliteit van de reparatie.

Telefonisch contact was snel en correct. Duidelijke uitleg ontvangen over de werkzaamheden die gedaan moesten worden. Mijn auto is netjes hersteld en ook nog schoon geleverd.