Auto werd goed bekeken. Schade netjes gerepareerd, niet meer zichtbaar.
Auto werd goed bekeken. Schade netjes gerepareerd, niet meer zichtbaar.
Weer snel op te halen en goede service geleverd. Er werd een leenauto aangeboden en de was gewassen en uitgezogen bij ophalen.

Zeer vriendelijke en behulpzame receptie zowel in Blerick als in Beek. Top kwaliteit van herstelwerkzaamheden aan de Suzuki Swift in Beek. Geweldig dat de reparatie in zo'n snel tijdsbestek... Zeer vriendelijke en behulpzame receptie zowel in Blerick als in Beek. Top kwaliteit van herstelwerkzaamheden aan de Suzuki Swift in Beek. Geweldig dat de reparatie in zo'n snel tijdsbestek gerealiseerd kon worden, chappo luitjes in Beek. Zeker een aanrader!

Goed en snel de schade hersteld . Auto was op tijd terug in Venlo

De schade is netjes verholpen en de communicatie is helder

Snelle afhandeling. , vriendelijk, uitstekend resultaat

Snelle afhandeling, nette service

Mijn ervaring is zeer positief: fijne communicatie, heldere afspraken en correcte afhandeling.

Goed klantvriendelijk

Goed service en schade goex hersteld

Al snel een afspraak kunnen maken, schadeinspectie was snel gedaan en na iets meer dan een week kon de schade al gerepareerd worden. Auto heeft 2 dagen bij ASN gestaan en ik heb in de tussentijd een... Al snel een afspraak kunnen maken, schadeinspectie was snel gedaan en na iets meer dan een week kon de schade al gerepareerd worden. Auto heeft 2 dagen bij ASN gestaan en ik heb in de tussentijd een vervangende auto gekregen.

Schade is netjes hersteld, personeel is enorm vriendelijk.