Nee maar goeie service

Heel goed, afspraak op tijd en keurige reparatie

Werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

"Het team van ASN Autoschade Amsterdam Zuidoost heeft mijn verwachtingen overtroffen! Vanaf het moment dat ik mijn beschadigde auto naar hun werkplaats bracht tot het moment dat ik hem weer... "Het team van ASN Autoschade Amsterdam Zuidoost heeft mijn verwachtingen overtroffen! Vanaf het moment dat ik mijn beschadigde auto naar hun werkplaats bracht tot het moment dat ik hem weer ophaalde, was de service uitstekend. Het personeel was professioneel, vriendelijk en ze leverden mijn auto in onberispelijke staat af. Ik zou hun diensten zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardig autoschadeherstel."

Ik werd super fijn en snel geholpen. Medewerkers waren heel vriendelijk

Auto is zeer goed gerepareerd.
Deskundig en klant vriendelijke filiaalmanager

Medewerkers van ASN maken duidelijke afspraken en komen deze ook na. Ik werd van tevoren gebeld dat de auto een dag langer moest blijven aangezien de deur niet vervangen kon worden maar de schade... Medewerkers van ASN maken duidelijke afspraken en komen deze ook na. Ik werd van tevoren gebeld dat de auto een dag langer moest blijven aangezien de deur niet vervangen kon worden maar de schade hersteld werd. Volgende dag was de auto op de afgesproken tijd klaar en kon weer opgehaald worden. Zonder veel gedoe. Snel en efficiënt.

Van schade taxatie tot herstellen van de schade heeft ASN autoschade Amsterdam Zuidoost voldaan aan de afspraken en verwachtingen. Het herstel duurde iets langer maar gezien het uiteindelijke... Van schade taxatie tot herstellen van de schade heeft ASN autoschade Amsterdam Zuidoost voldaan aan de afspraken en verwachtingen. Het herstel duurde iets langer maar gezien het uiteindelijke resultaat was dat geen probleem.
Kortom een prima adres voor uw schade herstel

Het meedenken en het getoonde vakmanschap is eigenlijk niet meer van deze tijd (in positieve zin).
Ben er erg blij mee, ze leveren keer op keer top kwaliteit !!
Ik kan ze warm aanbevelen...
Ben er erg blij mee, ze leveren keer op keer top kwaliteit !!
Ik kan ze warm aanbevelen en doe dat dus ook hier.

Personeel was erg vriendelijk. Ze hebben de reparatie snel uitgevoerd