Deskundig, begaan en vriendelijk

Een buitengewoon kundige vrouw die met een menselijk oog kijkt en handelt voor haar cliënten.

Ik ben als cliënt van Mr. Berlinda Meilink bijzonder tevreden over de behandeling van mijn zaak. Haar aanpak, vasthoudendheid en creativiteit zijn doorslaggevend geweest in de -voor mij- positieve... Ik ben als cliënt van Mr. Berlinda Meilink bijzonder tevreden over de behandeling van mijn zaak. Haar aanpak, vasthoudendheid en creativiteit zijn doorslaggevend geweest in de -voor mij- positieve uitkomst van de zaak. Naast het behaalde resultaat is voor mij ook de communicatie zeer belangrijk en deze is zeer correct gevoerd, te meer het een langdurige complexe kwestie betrof en toch steeds op de cruciale momenten de juiste acties zijn ondernomen. Als cliënt heb ik dan ook steeds het gevoel gehad dat mijn zaak écht serieus en persoonlijk werd behartigd.

Ze is heel erg begripvol en meelevend. Weet wat en hoe ze het moet aanpakken.

Zeer professionele advocaat, zij heeft mij bijgestaan in een erg moeilijke zaak waarvan wij de hoop eerder al hadden opgegeven. Maar door haar inzet en vakkennis toch een positief resultaat behaald.... Zeer professionele advocaat, zij heeft mij bijgestaan in een erg moeilijke zaak waarvan wij de hoop eerder al hadden opgegeven. Maar door haar inzet en vakkennis toch een positief resultaat behaald. Zij is een echte doorzetter!

Een heel fijn persoon die zich inzet en begrijpt om welke schade het gaat.

Super lieve vrouw! Is geduldig en heeft begrip.
Ze heeft ontzettend haar best gedaan met betrekking tot de zaak en heeft vaak contact opgenomen om te kijken hoe het daarnaast met ons gaat!...
Super lieve vrouw! Is geduldig en heeft begrip.

Een aanrader!

Ruim 4 jaar heeft Berlinda Meilink mij op professionele wijze bijgestaan.
Berlinda is heel vakkundig, tactisch sterk en bovenal een warme en eerlijke belangenbehartiger.
Ze luistert...
Ruim 4 jaar heeft Berlinda Meilink mij op professionele wijze bijgestaan.
Ze luistert goed naar wat je zegt
Op alle fronten heb ik me gesterkt gevoeld door haar support.
Ze reageerde altijd snel en accuraat.
ik zou niet weten wat ik zonder haar had gemoeten in deze 4 jaar

Een aardige en betrokken vrouw

Ik heb Berlinda leren in mei 2019 ze heeft me bijgestaan, geadviseerd, maar vooral een luisternd oor geboden na mijn ongeluk op 16 mei. Het ongeluk heeft op mij persoonlijk heel veel indruk gemaakt... Ik heb Berlinda leren in mei 2019 ze heeft me bijgestaan, geadviseerd, maar vooral een luisternd oor geboden na mijn ongeluk op 16 mei. Het ongeluk heeft op mij persoonlijk heel veel indruk gemaakt vooral fysiek maar ook mentaal. Berlinda was er als ik haar nodig had. Ze gaf me goed advies (ook mijn man en dochter) we hebben goede gesprekken gehad met Berlinda maar ook met andere instanties. Dit heeft mij veel vertrouwen gegeven in haar.