19335 beoordelingen

19335 Reviews

Jeffrey Zwitser

Dit is me eerste keer, maar het beviel me goed

Emmanuel

It was wonderful.

John Weijers ballast nedam

Goede ervaring

INSTRUCTEUR GEEF DUIDELIJKE UITLEG EN MET VOORBEELDEN
INSTRUCTEUR WAS HEEL ENTHOUSIAST

Ferry Middelkoop

Inmiddels al meerdere cursussen gedaan bij ARBO centrum. Alle met volle tevredenheid behaald. Alles netjes verzorgd tot in de puntjes!

Reactie ARBO centrum:

Beste Ferry Middelkoop,
Beste Ferry Middelkoop,
Bedankt voor je positieve reactie! We zijn blij te horen dat je meerdere cursussen bij ARBO centrum hebt gevolgd en dat je elke keer volledig tevreden bent geweest. Ons team streeft er altijd naar om alles tot in de puntjes te verzorgen, dus het is geweldig om te horen dat dit ook zo wordt ervaren.
Mocht je in de toekomst nog meer cursussen willen volgen of mocht je vragen hebben, dan staat ons team altijd voor je klaar. We kijken ernaar uit je weer te verwelkomen bij ARBO centrum.
Met veilige groet, Mylene

De dag was het heel warm en de mobiele airo was een uitkomst maar maakte een constant geluid wat de concentratie niet ten goede kwam.

Heb veel geleerd

Pieter

Goed, zeker aan te bevelen

Meneer heeft het heel mooi en netjes uitgelegd vooral met de voorbeelden die hij liet zien groetjes