suijkerbuijk

Wel bereidwillig maar geen adequeate opvolging voor diverse zaken

Reviewtitel:

Weinig duidelijkheid over de wijziging

Kees f

Valt enigszins tegen

Valt beetje tegen

Rob

Na 5x bellen eindelijk een adviseur aan de telefoon.Als het wijzigen van de meeste gegevens nou eens echt online konden zou dat voor beide partijen een hoop tijd schelen en is het motiverender dan... Na 5x bellen eindelijk een adviseur aan de telefoon.Als het wijzigen van de meeste gegevens nou eens echt online konden zou dat voor beide partijen een hoop tijd schelen en is het motiverender dan documenten uitprinten, aanpassen, foto maken en aan een mail koppelen en versturen.Ga ik ook nooit doen.

Lang wachten

Reactie AON Verzekeringen:

Helaas is de telefoon erg druk inderdaad. Hebt u WhatsApp (06 – 1255 44 45) of onze chat al eens geprobeerd? Misschien is dit wat voor u?

Mvan Proosdij

Medewerkster was vriendelijk alleen de info klopte niet.

Verkeerde informatie

Riet Ebus

Aon heeft geen enkele moeite gedaan problemen op te lossen bij de afhandeling van de schade aan mijn auto. De ondersteuning die ik nu kreeg van schadebedrijf van Mossel had ik verwacht van Aon. Het... Aon heeft geen enkele moeite gedaan problemen op te lossen bij de afhandeling van de schade aan mijn auto. De ondersteuning die ik nu kreeg van schadebedrijf van Mossel had ik verwacht van Aon. Het heeft mij veel stress en zorgen opgeleverd.

Reviewtitel:

Slechte verwerking van schademelding aan auto

Leo

Het antwoord duurde nogal lang

Vraag over polis voorwwrden

van Gestel

Al jaren klant en gewoon een goede band met Aon.

G. te Wierik

Goede klant/leverancier relatie.

Reviewtitel:

Al jarenlang een tevreden klant

Reactie AON Verzekeringen:

Fijn, dank voor het vertrouwen!

Cindy S

Gemakkelijk aan te vragen via de website en een goede afhandeling. Ook prima te woord gestaan bij hulpvraag.

Prima ervaring.