Rietdekkersbedrijf C. van Vliet

Prima, goede service

Diverse containers besteld. prima

Anne

Alles was snel en makkelijk geregeld online. Er kwam een vriendelijke man de bak brengen. Hij was er erg vroeg wat fijn was. Daarnaast erg behulpzaam. Ook het aanmelden om de bak op te halen ging... Alles was snel en makkelijk geregeld online. Er kwam een vriendelijke man de bak brengen. Hij was er erg vroeg wat fijn was. Daarnaast erg behulpzaam. Ook het aanmelden om de bak op te halen ging hartstikke simpel en snel.

Neven

Door omstandigheden is de container 1 dag later dan afgesproken geplaatst. Ons is een compensatie van € 50 aangeboden. Helaas hebben we nog niets ontvangen.
De container is wel netjes op de...
De container is wel netjes op de afgesproken plaats neergezet

Gisal Vastgoedonderhoud & Renovatie

Uitstekend. Alles klopt. Op tijd geleverd, opgehaald. Ideaal om dit via een website te kunnen regelen.

Prima communicatie en nakomen van afspraken!

Alles is goed geregeld!

Prima bedrijf, snelle levering van containers en ophalen van de volle. Proberen goed rekening te houden met wensen omtrent de tijd van levering en plaatsing van containers op straat.

Keurig nette afhandeling.