michel van kooten

Goed en makelijk te bestellen via webschop

Bezemer

De eerste ervaring was zeer goed. goede prijzen, overzichtelijke website, en nette heren die de container kwamen afleveren. echter bij het ophalen is deze positieve ervaring volledig veranderd door... De eerste ervaring was zeer goed. goede prijzen, overzichtelijke website, en nette heren die de container kwamen afleveren. echter bij het ophalen is deze positieve ervaring volledig veranderd door de chauffeur die langs kwam. deze was zeer onbeschoft. schold over dat hij geen zin had om te werken. zei echt zeer respectloze dingen tegen mij, en was zelfs racistisch over "witte vrouwen". echt ongelofelijk dat jullie dit soort mensen in dienst hebben. hij zei echter dat het geen zin zou hebben om een klacht in te dienen.. daar jullie als bedrijf hem als chauffeur te hard nodig hebben. nooit eerder ben ik iemand tegen gekomen die zo lelijk en vernederend tegen me sprak als deze man. ik wil absoluut nooit meer wat met jullie te maken hebben, en heb deze ervaring in mijn kennissen kring binnen ridderkerk, ambacht zwijndrecht en dordrecht gedeeld.

Rob Verloop

Perfect geregeld , waarvoor dank

Danielle

Top. Fijn dat ze de container neerzetten op de afgesproken plaats. Je hoeft niet thuis te zijn voor het neerzetten of ophalen van de container. Website is overzichtelijk

CORA van Zetten

Snelle service ben heel tevreden werd goed geholpen door de klantenservice. de chauffeur was klantvriendelijk,

B Ghisaidoobe

Zeer goed ervaren.

Henk Woltman

Heel goed en op tijd

Dolly Van Ham

Zoals afgesproken netjes gebracht en opgehaald.

J Heester

Snelle levering zoals is afgesproken en ook weer opgehaald.

Michael Schaap

Netjes op tijd geleverd en de vorige op tijd opgehaald. Er zat bij de tweede container nog stuc in de container toen deze aankwam.