anonymous

Ik had advies aangevraagd welke soort bak ik moest nemen. En op dat advies een 9 kuups bak gehuurd. Nu had ik meer puin ( kwam door grote stukken) dan dat er in kon. Is de vrachtwagen gekomen en... Ik had advies aangevraagd welke soort bak ik moest nemen. En op dat advies een 9 kuups bak gehuurd. Nu had ik meer puin ( kwam door grote stukken) dan dat er in kon. Is de vrachtwagen gekomen en bak niet meegenomen.
Nu krijg ik €75 aan mijn broek en heb er puin vanaf moeten halen.
Hier baal ik van.

Groetjes janco houweling

Wanda Klompenhouwer

Top bedrijf. Goede service en per telefoon goede adviezen.
Containers snel geleverd.

S.bisai

Volgens afspraak verzorgd en opgehaald

Rietdekkersbedrijf C. van Vliet

Prima, goede service

anonymous

Diverse containers besteld. prima

Anne

Alles was snel en makkelijk geregeld online. Er kwam een vriendelijke man de bak brengen. Hij was er erg vroeg wat fijn was. Daarnaast erg behulpzaam. Ook het aanmelden om de bak op te halen ging... Alles was snel en makkelijk geregeld online. Er kwam een vriendelijke man de bak brengen. Hij was er erg vroeg wat fijn was. Daarnaast erg behulpzaam. Ook het aanmelden om de bak op te halen ging hartstikke simpel en snel.

Neven

Door omstandigheden is de container 1 dag later dan afgesproken geplaatst. Ons is een compensatie van € 50 aangeboden. Helaas hebben we nog niets ontvangen.
De container is wel netjes op de...
De container is wel netjes op de afgesproken plaats neergezet