RobbertJan Berswerda

Prima. Goed geholpen.

Maartje de Jong

Mijn algemene ervaring met dit bedrijf is zeer goed. De service was goed en snel. Het eindresultaat is ook perfect, de schade is volledig opgelost.

Fam. Silvius-v.d.Linden

Naar volle tevredenheid.

Lykle Hoekstra

Uitstekend ontvangen en informatie ontvangen van het te volgen proces m.b.t het herstellen/vervangen van de voorruit van mijn auto.
Aangezien de autoruit niet direct leverbaar was werd de...
Aangezien de autoruit niet direct leverbaar was werd de afspraak gemaakt dat ik een belletje zou krijgen zodra de levering had plaats gevonden.
En zo is het ook gegaan ik werd gebeld voor een afspraak en werd keurig voorzien van een elektrische fiets om naar huis te rijden, en weer terug als de reparatie gereed was.

Wij hebben een heel goede ervaring met dit schadeherstelbedrijf. Vriendelijk personeel en een goede communicatie naar ons toe. We kregen zelfs onze auto helemaal schoon van binnen en buiten weer mee!

Bonnema

Een zeer bekwaam herstel bedrijf wat de schade zeer goed oplost ben zeer tevreden.

Cees

De auto zag er keurig uit

Dijkstra

Goede ervaring. Duidelijke communicatie en snel geregeld.

Hans Nieuwenhuijsen

Goede en duidelijke service. Prima leenauto. Afspraken zijn helder en daar hielden ze zich prima aan.