Kwaliteit van de support desk
9.8/10
Service gerichtheid

Optidee

Klantgericht, vriendelijk, kennis van zaken en snelle professionele hulp. Top.!!

Sander Jansen

Zowel mijn mijn persoonlijke als zakelijke ervaring is al jaren top met DTW. Klantvriendelijkheid, het snelle handelen, maar met name de expertise op de diverse vakgebieden sprint er voor mij uit !

Teksten voor je website

Ik heb met Duco Rob aan een project gewerkt en dit verliep 100% naar wens. Snelle en efficiënte dienstverlening en fijne samenwerking. Een aanrader!

Suzan Zuidgeest

Altijd uitstekende service! Zijn altijd bereikbaar en ondersteunen ons erg goed.

Liberteq

Een complete oplossing voor de gehele ICT en telefonie. Geen verrassingen meer in gebruik en kosten. Overal werken en bij vragen een accurate en vriendelijke support. Ga zo door D2W!

Bilo B.V.

Altijd uitstekende service, IT bedrijf van de toekomst!

Van Noort Gassler & Co

We maken gebruik van een Citrix omgeving die door DesktoptoWork wordt geleverd. Als we ondersteuning nodig hebben dan wordt dit direct en vakkundig door support geleverd en opgelost. Daarnaast... We maken gebruik van een Citrix omgeving die door DesktoptoWork wordt geleverd. Als we ondersteuning nodig hebben dan wordt dit direct en vakkundig door support geleverd en opgelost. Daarnaast denken ze ook mee aan alternatieve oplossingen als wij niet aan alles gedacht hebben. De echte specialist!

Nick Beuzekamp

Super geholpen en snel geïmplementeerd. Eén van de snelste werkplekken die we tot nu toe hebben gezien. Makkelijk aan te melden en software te gebruiken. Wij zijn blij!

M. Kreeft - Centrum Voor Dienstverlening

Desktoptowork is voor ons uitgegroeid tot meer dan een leverancier van datacenter solutions en virtual desktops. Zij zijn gebleken een waardevolle meedenk partner op vrijwel alle ICT hardware en... Desktoptowork is voor ons uitgegroeid tot meer dan een leverancier van datacenter solutions en virtual desktops. Zij zijn gebleken een waardevolle meedenk partner op vrijwel alle ICT hardware en infrastructuur gerelateerde zaken. Dat samen met het out of the box denken en een zeer prettige servicegerichte insteek maakt die samenwerking heel bijzonder en effectief mag ik wel zeggen.

edwin van Lier

Erg kundige medewerkers,
alles snel geregeld en werkt heel soepel.
En de prijs is ook nog eens erg interessant