Ester

Volgende dag weliswaar verkeerde afstandsbediening binnen. Maar zeer adequaat en netjes opgelost!!

Snelle levering snelle oplossing!

De Jong

Topbedrijf die wat ze beloven ook waarmaakt

Binnen 12 uur in huis, besteld 14:00 uur, ontvangen 14:00 uur. Afstandsbediening werkt perfect, hartelijk dank !

Thom

Gewoon Top. Snelle verzending, product zoals omschreven.

Verzending, assortiment, status updates.

Henk

Product goed afgeleverd, en precies wat ik besteld had

duidelijke overzichtelijke site

Jan

Waardeloos !!
Geen contact mee te krijgen. Reageren niet op mails en beantwoorden de telefoon niet !

Stefan

Aankoop van afstandsbediening voor poort

Afstandsbediening werkte niet maar direct reactie en een oplossing aanbieden

GD

Tevreden klant!

Aanbod en duidelijke beschrijving van elke toets. Het gaat hier over een equivalente afstandsbediening.

Harry

AB besteld, geleverd zonder handleiding. De handleiding op de website (engels) legt alleen uit hoe je de instellingen van de oude naar de nieuwe kunt overzetten. Maar mijn oude AB is defect...

Eveline

Meer dan een week geleden een afstandsbediening besteld, nog steeds niet binnen. Waardeloos!

Zijn er niet

L.C.H. Peetoom

Bedrijf heeft precies de afstandsbediening, die ik zocht. Besteld en alles verliep prima en snel. Alleen duurde de aflevering iets langer dan verteld bij de bestelling, 2 dagen ipv 1 dag. Geen echt... Bedrijf heeft precies de afstandsbediening, die ik zocht. Besteld en alles verliep prima en snel. Alleen duurde de aflevering iets langer dan verteld bij de bestelling, 2 dagen ipv 1 dag. Geen echt probleem.

Ruime keus, snelle verwerking bestelling, goede prijs.