Alwin en Maureen

Na een aantal bedrijven benaderd te hebben voor de bouw van ons zwembad, hebben we uiteindelijk gekozen voor Zwembadbouwer.nl. We zijn erg blij met het resultaat, en zo ook met de gang daar naartoe. Het proces van begin tot eind is zoals je het wil;
De offerte is duidelijk en hebben in tegenstelling tot sommige collega-bedrijven geen verrassingen.
Een groot voordeel van zwembadbouwer.nl vind ik dat het een kleinschalig bedrijf is met ladingen ervaring en de beste kwaliteit-producten op de markt.
Er wordt nauw samengewerkt met bekende partijen waardoor je jouw project van begin tot eind kunt laten realiseren.
De nazorg is uitstekend.
Je krijgt een account voor de online omgeving van Zwembadbouwer.nl waarin je van alles kunt vinden: een kennisbank met instructiefilmpjes / onderhoudsprodukten, accessoires, onderdelen, robots, toebehoren / serviceaanvraag indienen.

De adviseur waar je in het begin mee aan tafel zit, staat zélf later met zijn werkschoenen in de klei van je tuin. Een jonge, maar zeer ervaren (vanaf 2000) rot in het vak. Samen met Samantha, John en een aantal nauw samenwerkende partijen zorgen zij ervoor dat de lijntjes kort blijven en het duidelijk is waar je aan toe bent.

Score voor Zwembadbouwer.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja