1971 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

E.M. van Rij-Wiegman

Na een zeer slrchte ervaring met een ander bedrijf was ik erg blij met de klantvriendelijke Henk, die goed begreep wat de bedoeling was. Hij heeft mij zeer correct geholpen en een mooie duidelijke 3D-tekening gemaakt.
Na een bezoek aan de showroom, waar ik door hem gastvrij ontvangen werd en een rondleiding kreeg hebben we de deal gesloten. Tot nu toe ben ik erg tevreden.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Het verheugt ons te horen dat u tevreden bent met de service die Henk heeft verleend en dat u blij bent met de duidelijke 3D-tekening die hij voor u heeft gemaakt.
Het is ons doel om onze klanten op een klantvriendelijke en professionele manier te helpen, en we zijn blij dat u dit zo heeft ervaren. We doen ons best om een gastvrije en informatieve ervaring te bieden in onze showroom, en het doet ons goed te horen dat u dit waardeert.
We stellen uw vertrouwen in ons bedrijf zeer op prijs, en we kijken ernaar uit om u verder van dienst te zijn. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 5/5