1971 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

Tonny

Deze week werd de badkamer geplaatst door Rafiek en zijn mannen.
In 1 woord GEWELDIG. Er waren technische aanpassingen nodig waarbij hij dit in goed overleg zeer vakkundig heeft opgelost.
Hij is zeer vriendelijk en begripvol voor de situatie waardoor onze (schoon)zus niet meer gespannen was.
De badkamer werd piekfijn opgeleverd.
De heren werken netjes.
Elke avond alles keurig aan kant en voor vertrek werd er zelfs in het traphuis stof gezogen. Kortom zeer professioneel en netjes werk geleverd!

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Beste,
Bedankt voor uw geweldige woorden en feedback over de service die u heeft ontvangen van Rafiek en zijn team bij de plaatsing van uw badkamer. We zijn verheugd dat u de ervaring als "geweldig" heeft ervaren en dat u tevreden bent met het resultaat.
Rafiek staat bekend om zijn vakkundigheid en doet er altijd alles aan om eventuele technische aanpassingen op een professionele manier op te lossen. We zijn blij te horen dat hij goed overleg heeft gevoerd en begripvol was voor de situatie, waardoor uw (schoon)zus zich op haar gemak kon voelen.
Het is geweldig om te weten dat het team netjes heeft gewerkt en elke avond alles keurig heeft opgeruimd. We willen ervoor zorgen dat u zo min mogelijk overlast heeft en uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit.
Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring te delen. We zullen uw lovende woorden delen met Rafiek en zijn team. Mocht u in de toekomst nog verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 5/5