1971 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

rwvwilsumn

Wilt u in zee gaan met:
Een bedrijf waar de duidelijke afspraken met de verkoper niet worden gecommuniceerd met de monteurs ?
Waar de leiding van het bedrijf u de schuld geeft van deze slechte communicatie "U heeft toch getekend voor de uitvoering van de werkzaamheden" (JA, VOOR DE WERZAAMHEDEN ZOALS AFGESPROKEN MET DE VERKOPER ).
Een bedrijf waar de financiële administratie een absolute wanorde is en u meerdere aanmaningen krijgt voor bedragen die al weken geleden zijn betaald.?
Een bedrijf dat op geen enkele wijze reageert op uw e-mails ?
Een bedrijf waar u , als u uiteindelijk contact krijgt met een leidinggevende, u wordt te woord gestaan door een arrogant en bijzonder klantonvriendelijk persoon. ?
Een bedrijf dat in een zeer hoge prijsklasse zit ( € 9000,-) voor een douchecabine, dit beslist niet waarmaakt door dramatisch slechte communicatie , waardoor het uiteindelijke product niet voldoet aan de hoge verwachtingen die wij hadden.?
Ga dan in zee met dit klantonvriendelijk bedrijf. maar ons advies is blijf ver van dit bedrijf . Nog nooit heb ik zaken gedaan met een bedrijf dat zo slecht kan en wil omgaan met zijn tekortkomingen en daar zelfs de klant de schuld van geeft. I

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee