1970 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

Bekend bij Zwaluw

Na 4 maanden wachten op levering douche bak met wand en deur, wordt de afgesproken datum 2 dagen tevoren geannuleerd. Dus 1 1/2 week verder geschoven na veel tegenspraak. Op dag van plaatsing oude douche afgebroken, nieuw afvoerputje in vloer gehakt, douche bak op maat gezaagd en op vloer gelijmd/pur. Toen ze de douchewand wilde plaatsen gaten al geboord, bleek bij het plaatsen een heel andere wand en deur te zijn dan ik had besteld, en absoluut niet paste. (Gelukkig want dit was niet mijn keuze, en anders zouden die wel plaatsen) Na diverse telefoontjes door monteur en iemand van kantoor, zeiden ze dat het bestelde model tijdelijk niet leverbaar was, en nog wel 5 mnd kon duren. Diepe teleurstelling. Alles is weer ingepakt en mee retour genomen. Ik heb nu een onbruikbare douchebak, zonder wand en deur, onnodige boorgaten en tegel afgebroken. Wacht nu al 3 dagen op een telefoontje met de oplossing? Het liefst zie ik van alles af, het vertrouwen is er niet meer. En geloof er niet in dat dit op heel korte termijn opgelost gaat worden.
Slechte communicatie binnen het bedrijf en met de klanten, elke keer iemand anders aan de telefoon, als je tenminste iemand kan bereiken. Werken slordig, rommelig, niet secuur. Veel geld voor wat ze leveren, heb spijt dat ik bij hen heb besteld. Geen aanbeveling!

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee