1976 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

Hendrikse

Teleurstellend.

Een badkamer aanpassen was iets waar ik van begin af aan al vreselijk tegenop zag. Nadat verkoper Bert langs was geweest en het verhaal had door gesproken, heb ik geprobeerd dat gevoel achter me te laten. De prijs was fors, maar hopelijk zou ik van een mooie badkamer naar weer een mooie badkamer gaan.
De monteurs hebben hun best gedaan om een en ander zo goed mogelijk te installeren. Wel kreeg ik regelmatig te horen dat dingen die met Bert waren afgesproken in de praktijk zo niet werden uitgevoerd, want 'dat zeggen de verkopers wel, maar dat doen we nooit zo'. Toen ik vertelde wat ik voor de badkamer moest betalen, kreeg ik van de jongens te horen dat daar best nog wel wat vanaf had gekund. Dat geeft al geen fijn gevoel.
De afwerking gebeurt menigmaal op een manier waar een echte bouwvakker kromme tenen van zou krijgen. Kit laat binnen een week los van de muur en scheurt bij de wc pot. Een wandtegel wordt te kort ingezaagd, maar wel op de wc wand geplakt, zodat je na afloop tegen een lelijk gat zit aan te kijken.
De klantenservice is ronduit slecht. Ik heb zes keer moeten bellen, twee keer zou de servicedienst langskomen en twee keer heb ik voor jan doedel een hele dag zitten wachten. Ze komen niet opdagen en ook een telefoontje om de klant op de hoogte te brengen van het niet komen, is kennelijk te veel moeite. Als je dan voor de zoveelste keer belt om te vragen wat de bedoeling is, krijg je te horen dat je zelf de volgende dag maar moet terugbellen zodat zij het niet kunnen vergeten. Rare vorm van klantenservice.
Al met al hou ik niet bepaald een Wow gevoel over aan de installatie van mijn nieuwe badkamer. Als mensen me vragen naar mijn ervaring met Zwaluw, raad ik ze ook niet aan om met jullie in zee te gaan.

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee