1970 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

jh weening

Zeer onbetrouwbaar bedrijf . Bij de adviseur aangegeven dat wij geattendeerd werden op veel negatieve reacties en dat wij dus zeer kritisch zouden zijn .Na een heel mooi verkooppraatje zijn wij toch in zee gegaan met Zwaluw . Al meteen werden wij gebeld dat de door de adviseur afgesproken montagedatum niet haalbaar was terwijl de adviseur in ons bijzijn de afspraak met de planning had gemaakt. Wij hadden vrij genomen voor deze dagen . Zou het dan toch.........?? uiteindelijk werd de douche dan toch geinstalleerd. Echter men had de verkeerde spullen bij zich. De afspraak was ook dat de monteurs alles zouden beschermen tegen beschadiging. Dit gebeurde niet. Er zouden fotos genomen worden van de werkomgeving voordat men zou beginnen. Ook dit gebeurde pas nadat de oude badkamer al in de tuin stond en een deel van de nieuwe boven . De hele bovenverdieping zat onder het stof . Op verschillende momenten geprobeerd te communiceren met Zwaluw. Geen reactie. pas na dagen. ongepaste opmerkingen, ontkenningen, proberen onder de gemaakte afspraken uit te komen. Te triest voor woorden . De beargrip is gewoon een farce, een vloer die minimaal een halve dag werkt vergt wordt binnen een half uur !!!!! afgeraffeld. Kostprijs 600 !!! euro . Nu blijkt de vloer levensgevaarlijk te zijn omdat er overal gladde plekken in zitten . We hebben een deel van de kosten voor de vloer teruggekregen maar de vloer is verpest en men geeft geen vergoeding voor de vernielde vloer . Laat u niet misleiden door alle 10-en die er gegeven worden in de reviews . kijk ook even verder op de site die mede door Radar is samengesteld over alle specifieke klachten over Zwaluw. Medewerkers geven zelf aan dat de communicatie met klanten zeer slecht is. Er is zelfs een directiewisseling geweest omdat er zoveel klachten waren . En dan de prijs. Men adverteert met de stelling dat Zwaluw de goedkoopste is in Nederland. Laat u niet beetnemen. Wij kregen zonder veel moeite 18 % van de prijs af . Mocht u denken : dit is een idioot verhaal ??? wij kunnen alles staven aan de hand van facturen en gevoerde communicatie via de mail .

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee