Peter te Riele

Shabnam was van het begin of rustig en betrokken. Bovendien heel punctueel en helder in haar uitleg. We zagen haar als een mediator maar in deze evaluatie zie ik bemiddelaar staan. Dat is een andere rol. Gelukkig deed Shabnam ook wat mediatie hier en daar waardoor er ook ruimte was voor de gevoelens die een belangrijke rol speelden. Intuïtief ben ik geneigd om een tien te geven. Temeer omdat ze ook nog zwaar was getroffen door een zware breuk in haar enkel. Ondanks dat stond ze steeds voor ons klaar. In de communicatie ging er tegen het einde wat moeilijker. Het kan goed zijn dat wij door de situatie niet altijd goed luisterden of sommige boodschappen misten. Aangezien we haast hadden met het in orde maken van de scheiding gaf de akte van trouwen nog stress. Ook dachten wij dat de advocaat bij het tekenen zou zijn, maar dat bleek later nog eens gedaan te moeten worden. Wij zijn blij dat allerlei benodigde activiteiten in samenspraak is gedaan. 'Trouwen' is een stuk gemakkelijker te regelen dan 'scheiden'! ;0)

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Beste Peter,

Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan de betreffende collega.

Hartelijke groet,
Zorgeloosch