Goede service even van tevoren contact opgenomen betreffende de bestelling welke ik wilde doen
Producten zijn goed en adequaat afgeleverd met dien verstande dat er een legitimatiebewijs moest worden overhandigd om juist te splijt van de levering.
Omdat ziekenkosten tevens voor mij in de buurt zit zou ik er ook altijd even naar toe kunnen rijden.
Prijs/kwaliteit zal niet zoveel met een ander bedrijf verschillen maar de service heb ik als erg Fijn ervaren .
Met vriendelijke groet
Jos van Schie Vijfhuizen
Verbeterpunten of tips
De aflevering ging erg serieus en correct