Als het goed is hoef je eigenlijk niets te zeggen .daarom heb ik geen klachten .zeer tevreden over jullie .heb het door verteld vorig jaar tegen mijn vrienden ,en die zijn ook langs geweest .groetjes Bert pool .
Verbeterpunten of tips
Alles goed
Alles goed