E Schimmel

Bij de goot zat de afvoer aan de verkeerde kant.
Dat werd onmiddellijk zonder gedoe opgelost.
De volgende dag al nieuw exemplaar.

Geen korting gevraagd of iets dergelijks omdat ik verkeerde model later kan gebruiken.
Kopschotje slijp ik er dan zelf af.
Medewerker stelde vervolgens voor dan kopschotje en solderen ervan, logischerwijs niet te rekenen bij 2de bestelling. Dat was voor mij een prima oplossing.
Dat zal meestal niet kunnen. Dat kan geïrriteerde reacties geven, ook omdat mensen dan langer moeten wachten. Voor jullie is het ook vervelend, omdat je werk 2x moet doen en er niets extra's voor kan rekenen. Een kleine attentie kan dan de lucht klaren bij particulieren in ieder geval. Klein flesje wijn mee zenden en een 'sorry' kaartje bijvoorbeeld. (Dat doet 123-inkt en bij mijn vrouw land dat altijd goed ;) Dat gaat dan om mijn printer die ik vooral zakelijk gebruik als architect)

Om bij die uitgebreide versie te komen duurt langer.
Ik had via Google gezocht naar kleine M20 goot, daardoor kwam ik op web-site.
Pas nadat ik alles had ingevuld met 1 kopschotje kwam ik er stapsgewijs achter dat er ook bestelling mogelijk was met 2 beëindigen met keuze uit meerdere opties.
Tenslotte nog een keer alles opnieuw toen bleek dat ook gefixeerde afvoer mogelijk was.

Misschien handiger dat je één ingang naar goot hebt, waarin je in één keer overzicht hebt.

Score voor Zink en Koper: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Woonplaats Monster
Land Nederland