Th. Vink

Hoewel ik de beugels voor de regenpijp alsnog heb ontvangen, weet ik nog niet hoe de beschadigde zinken afvoerpijp gecompenseerd gaat worden. Ik ben ondanks mijn verzoek niet een half uur voor de aflevering gebeld, maar is er slechts 10 minuten voor aflevering gebeld, waardoor ik niet in staat was de aflevering te ontvangen, maar een mijn dochter, die overigens ook weg moest en niet bij het lossen van het materiaal aanwezig hoefde te zijn.
Zij hoefde ook geen aflever bon te tekenen. De bodedienst leek overigens wel van jullie eigen bedrijf te zijn en is het afschuiven van de verantwoording voor beschadiging een beetje vreemd. Een onjuist handelen van een bodedienst mag dan ook niet mijn probleem worden, maar dient door de opdrachtgever van deze dienst worden opgepakt.

Als de leveringsvoorwaarden op de minuut af worden gevolgd, dient deze voorwaarde ook streng gevolgd te worden.

Meer aandacht voor de klantverwachtingen: wat wordt er door de klant verwacht van de leveranciers. De meeste klanten zijn vaak van goede wil. Controleer of de bestellingen volledig en onbeschadigd worden geladen en gelost.

Score voor Zink en Koper: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja