Ziloen

2045 beoordelingen

Presentatie

Marleen

Levering was later dan werd aangegeven op de website en in de bevestigingsmail.
Ik had twee baby armbandjes besteld, deze waren echt wel heel leuk verpakt! Ook zit alles netjes van elkaar gescheiden in een plastic zakje met een leuke kaart erbij.
Helaas zijn de armbandjes niet zoals ze worden beschreven in de webshop, beide armbandjes passen niet, de ene is veel te groot (mijn dochter van 7 past hem) en de ander is net te groot en haalt mijn baby van 11 maanden over haar handje heen. Het armbandje dat veel te groot is, kan ook niet fungeren als enkelband, want zelfs dan is het te groot en het andere armbandje is weer net te klein voor om haar enkeltje.. echt heel gek, aangezien ze beiden 14 cm hadden moeten zijn... helaas heb ik dus niets aan mijn bestelling.

Mooie verpakking! Met zorg aan de klant geleverd.

Reactie Ziloen:

Beste Marleen,
Bedankt voor het invullen van ons review. Wat vervelend om te horen dat het pakket vertraagd bezorgd is. Helaas komt het wel eens voor (<0,5% van de gevallen) dat een pakketje bij PostNL vertraging heeft. Hier kunnen wij niets aan veranderen omdat het buiten onze macht ligt.
De feedback over de armbanden nemen wij zeer serieus. Wij gaan hier zeker naar kijken en overleggen met de leveranciers.
Reinout Ebskamp
Webshop Ziloen