Patrick

Jammer dat ze je verplichten een betaalde plastic draagtas af te nemen en 1 euro orderkosten berekenen. ze verdienen al ZAT op het vuurwerk. neem papieren tassen en hou toch op met je orderkosten !!
bestel hier al jaren, maar nu laatste jaar besteld hier, door dit soort dingen bestel ik wel ergens anders volgend jaar. aanbiedingen genoeg

niet meer aan te bevelen. hekel aan bedrijven die orderkosten rekenen. doe het onopvallend door elke prijs 5 cent omhoog te gooien. principe kwestie. oh ja, de prijzen waren al weer een paar euro omhoog voor veel producten..... en toch nog extra rekenen? je wilt toch dat mensen bestellen? hoe kun je ze er dan geld voor rekenen als ze een bestelling plaatsen???

alleen goed vuurwerk, verder niets.

Reactie Zena Vuurwerk:

Beste Patrick,
bedankt voor je reactie, jammer om te lezen dat je ons te duur vind.
De plastic tas is dit jaar wettelijk verplicht, hier kunnen we helaas niet veel aan veranderen, dit is een regel van de overheid. De verwerkingskosten is door ons aangeboden als optie, iedere winkelier kan dit zelf aan of uit zetten, misschien heeft een andere winkel bij jou in de buurt deze verwerkingskosten niet.
Ik ga jou kritiek doorgeven aan onze inkopers betreffende de prijzen van onze artikelen.
Carina
zenavuurwerk.nl

Score voor Zena Vuurwerk: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
elk jaar voor zeker 500 euro, dit jaar maar de hel...