Betrouwbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Peter Baauw

Wij hebben slechte ervaringen al eerder op deze site geplaatst. Maar het wordt gewoon gewist. Alleen de positieve berichten worden kennelijk bewaard.

Meest opvallend is dat men geen juridische achtergrond heeft. Men vaart daarom op "zeker".
Het kostte ons extra kosten bij de notaris. Verder bleef het huis nog 2 maanden op Funda staan nadat we hadden aangegeven dat het verkocht was.

Deskundig personeel inhuren.

Reactie Zelfverkopen.nl:

Beste heer Baauw, we vinden het zeer spijtig dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening ondanks de spoedige verkoop van uw woning. Wij herkennen ons niet in het feit dat wij geen juridische kennis zouden hebben. Het tegendeel is nl. waar. Onze medewerkers zijn goed opgeleid en NVM gecertificeerd. En in geval van twijfel kunnen wij altijd terugvallen op de juridische dienst van de NVM. Het klopt dat wij zorgvuldigheid hoog in het vaandel dragen. Dat betekent inderdaad dat wij in gecompliceerde gevallen eerder zullen kiezen voor zekerheid boven snelheid. Voor ons betekent dat juist kwaliteit, kennis en betrouwbaarheid en vinden het spijtig dat u dat zo anders heeft ervaren. Tot slot wil ik aangeven dat wij uw eerdere feedback niet ontvangen hebben. De Feedback Company is een objectieve tool en een onafhankelijk bedrijf, waarbij de inhoud van de gegeven reacties niet kunnen worden aangepast, laat staan verwijderd. Ik vermoed dan ook dat er iets mis is gegaan met het verzenden van uw eerdere reactie.

Score voor Zelfverkopen.nl: 1/5
Bedrijf aanbevelen Ja