Betrouwbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Prima!

Verwachting omtrent snelheid van woning te plaatsen op Funda niet te hoog leggen. Nadat er per mail en telefonisch bevestigd was dat de woning binnen enkele dagen op Funda zou staan, en dat de vertragende factor het aanleveren van stukken zou zijn, voor Zelfverkopen gekozen. Razendsnel alle stukken verzameld en opgestuurd. Afspraak voor inmeten van de woning was snel gemaakt. Daarna zou ik een week!! moeten wachten op waardebepalingsrapport. Nadat er wat druk achter gezet was dit gelukkig na enkele dagen ontvangen. Daarna werd er een verzocht een afspraak te maken voor telefonisch verkoopadviesgesprek. Ook tussen bellen en deze afspraak zou weer een aantal dagen zitten. Gekozen om dit laatste gesprek niet door te laten gaan en vervolgens stond de woning de volgende dag op internet. Dit was op vrijdag en onze wens was het voor het weekend op internet te hebben, dus gelukkig gelukt en ook meteen dat weekend de woning verkocht!

We hebben ons niet aan de advies vraagprijs gehouden. We hebben deze 10k hoger ingezet en vervolgens de woning voor nog 10k meer verkocht!!

Score voor Zelfverkopen.nl: 5/5
Bedrijf aanbevelen Ja