eigeman

Pre workout UNLEASH en BCAA en Glutamine Peptide, allemaal van XXL waren direct na opening hard geworden VER VOOR HET VERSTRIJKEN VAN DE HOUDBAARHEIDSDATUM. Nergens staat op de productbeschrijving dat dit een bijkomstigheid is. Daarnaast staat er ook niet: CONSUMEREN BINNEN 3 WEKEN. De producten kunnen blijkbaar na opening , onder normale omstandigheden niet langer mee dan een paar weken.

Ik bestel voor een paar duizend euro per jaar bij XXL. Echter krijg ik van de aftersale direct te horen dat ik garantie tot de deur heb, dan wel garantie tot na opening. Ik heb de producten goed afgesloten. Niet in aanraking laten komen met vocht. Ik heb verzocht ea te mogen terugsturen. dit mocht niet. heb eerder ea teruggestuurd (glutamine peptide en een preworkout) op eigen kosten. Hier geen nieuw exemplaar voor ontvangen. Niks meer gehoord.

Andere NL merken, doen hier niet moelijk over. Steken hand in eigen boezem en sturen per direct een nieuw exeplaar. zelfs met een excuus voor t ongemak. Hier is consument / klant nog koning.

De aftersale van XXL en de klantgerichtheid is teleurstellend geworden. Het bedrijf is groeiende en er worden rare figuren op de aftersale gezet. Vroeger hadden we nog een goed klantcontact, wat nu niet meer te vinden is. jammer.

Laten we we wel eerlijk zijn; Gelet op de producten, inhoud , inovativiteit, prijs en kwaliteit verhouding is XXL gewoon GOED!
Bespaar jezelf moeite ergens anders te zoeken en bestel XXL , er zit in de producten ook echt wat er in hoort te zitten.

appart van de zeer teleurstellende aftersale, en slechte klantgerichtheid, zijn de overige producten gewoon kwalitatief goed.

Score voor XXL Nutrition: 1.5/5
Zou jij dit bedrijf aanbevelen? Ja