XLEasy

Hans

Bij het zoeken naar de door mij gewenste KIA Niro Hybrid Executive Line in de kleur Gravity Blue ben ik omdat KIA Tilburg deze uitvoering niet eerder kon leveren dan met een levertijd van 5 maanden uit nieuwsgierigheid (op de avond dat ik een leasecontract bij KIA Tilburg wilde tekenen) op internet gaan zoeken naar andere aanbieders. Zo kwam ik via geweldige interactie van Leaseauto.nl al de volgende dag bij XLeasy terecht. Daarna ging het razend snel en veel en véél beter dan ik ooit kon bedenken. Die dag kreeg ik van Reinoud Miggels van Leaseauto.n te horen dat XLeasy (Mark Hendriks) ál aan het zoeken was en daarna kreeg ik het mooiste nieuws van 2020: Mark vond precies de auto die ik, al wekenlang zocht bij KIA garage De Beer in R'dam met een mogelijke levertijd van 1 maand! En ook nog met veel gunstigere condities en een gigantisch financieel voordeel van meer dan 60 euro per maand (betekent dus bij mijn contract van 36 maanden zo'n dikke 2.200 euro voordeel). Ik bedank nogmaals XLeasy voor hun snelheid van handelen (door hun goede marktkennis) en de zeer prettige wijze van communiceren waarmee het leasecontract tot stand is gebracht.
En bij leven en welzijn neem ik over 3 jaar weer met jullie contact op.
Groetjes van een uitermate tevreden klant.. Hans M. Alphen N-B.

Score voor XLEasy: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja