Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Roona

Woonsquare Oosterhout heeft een ouder…
Woonsquare Oosterhout heeft een ouder echtpaar een tweedehands bankstel verkocht als nieuw.
Wij gaan het probleem en al de correspondentie als klacht indienen bij de CBW instantie Er is een tweedehands bankstel verkocht, zonder te zeggen dat hij beschadigd is. Bankstel stond in het donker, zelfs de kleur was haast niet te zien.
Hoe kan een verkoper zo’n koop contract laten tekenen door oudere mensen die, niet lezen of schrijven kunnen en de bankzaken door een ander laat doen en 5 jaar moeten sparen voor een bankstel en een beschadigde bankstel verkopen zonder iets te zeggen
Hier maar gauw tekenen mevrouw, is er gezegd. Vol vertrouwen heeft mevrouw dat gedaan, zonder te lezen, want ze kan het toch niet lezen. Volvertrouwen.. Zou hij beschadigd zijn dan zijn de beschadigingen niet normaal en de kussens zakken door- motor wordt warm, straks vliegt hij in brand..
Het zijn gladde verkopers, om zo mensen te belazeren. En vooral oudere mensen, die hun laatste centen uitgegeven voor een bankstel, die volvertrouwen Woonsquare binnen stappen en zo bij de poot worden genomen. Hoe kunnen jullie nog rustig slapen, om mensen zo te bedonderen.
Koop nooit geen bankstel bij Woonsquare.

Reactie Woonsquare:

Geachte heer/mevrouw,
Wat vervelend om te lezen dat het allemaal zo heeft moeten lopen. We willen graag samen met u kijken naar een gepaste oplossing. Graag willen wij aan u vragen om een servicemelding aan te maken zodat we het probleem kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet
Klantenservice Woonsquare Rijen

Score voor Woonsquare: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee