Bereikbaarheid showroom
Medewerkers/Verkopers
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Ben naar filiaal in Amersfoort geweest voor een bank. So far so good. Toen ik een bank zag een zogenaamde Salamanca en interesse toonde toen begon het circus. Een verkoper voelt/ziet/ruikt dan je een potentiele koper bent. Daar zijn ze ook voor en dat is prima. Toen ik echter vroeg of er voor de bank ook een bijpassende hocker geleverd kon worden zei deze verkoper volmondig ja natuurlijk. Toen ik vervolgens vroeg wat de maten daarvan waren en of ze misschien een foto hadden als voorbeeld toen werd duidelijk dat deze vraag niet zo vanzelfsprekend was. Er kwam een heel verhaal dat de bank relatief nieuw in productie is en ze daarom niet precies de maten konden doorgeven van de hocker. Vreemd. Ik vroeg of ze meer van dit soort bankstellen hadden verkocht. Ja was het antwoord. Vreemd dat ze dan geen maten kunnen geven. Even bellen met de leverancier misschien steld ik voor. Nee dat kon ook niet want die zitten in het buitenland.

Emfim bank besteld plus hocker want er was ons gegarendeerd dat deze in z'n geheel bijpassend zou zijn. Na levering (wat inderdaad veel te lang duurt) komt de bank en de hocker die we opgehaald hebben in Almere. Thuis uitgepakt en alhoewel de bank prima zit en is zoals we deze zagen in de showroon, had ik over de hocker erg m'n twijfels of deze er standaard er wel bijhoort. De bank heb ik gekocht omdat ik de poten ook mooi vindt. Het zijn zware stalen poten. Maar als ik naa de hocker kijken dan zie ik slanke buizen wat er niet alleen fragiel uitziet maar wat afwijkt dus van de poten van de bank?? Dan als je de bank en de hocker ziet tezamen dan krijg je erg het gevoel dat die hocker er maar snel bij is gemaakt omdat de koper (ik dus) overgehaald moest worden tot koop.

Tot slot heb ik nog iets anders vreemds ontdekt aan de bank zelf. Middenonder de bank zit een poot geschroefd als extra ondersteuning zodat deze niet door midden breekt als je er een keer met 4 man op zit. Nu heb ik deze ondersteuning erin geschroefd maar deze hangt dus nog ruim 5 centimeter boven de vloer. Daar ga ik ze volgend week over bellen.

Score voor Woonsquare: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee