Anna

In mijn zoektocht voor een woningontruimer heb ik verscheidene offertes aangevraagd. Ik werd door 2 bedrijven gebeld, maar kon niet aannemen vanwege werk. Ik herkende de nummers van de regio's waar vandaan gebeld werd. Woningontruimer-regionaal nam de moeite nog een keer te bellen. Toen ik hen aan de lijn kreeg was het contact meteen goed. Het huis leeg laten halen van je moeder die daar 40 jaar gewoond heeft is een impact. Met veel compassie werd besproken wat er dan moest gebeuren. De medewerker snapte heel goed dat het een onoverzichtelijk geheel was als je niet weet waar je met de spullen naar toe moet. Ik kreeg geen gevoel dat mij iets werd opgelegd, maar vooral dat ik door woningontruimer-regionaal vooral ontzorgd zou worden.
Ik heb een afspraak gemaakt om beeld te kunnen geven wat er gedaan zou moeten worden. De heer Breugem was stipt op tijd. We zijn het huis doorgelopen. Alle kasten waren nog gevuld met spullen. Van paperclip t/m servies goed. Ik vreesde dat ik dat ook nog allemaal zou moeten inpakken / weggooien. De heer Breugem vertelde dat zij voor alles zouden zorgen. Nadat alles was bekeken kreeg ik de dag daarna de offerte in de mail.
Wat besproken was stond er in. Een realistische offerte voor al het werk wat verricht zou moeten worden. En ik was er enorm mee ontzorgd.
Ik heb getekend. Er moest een vergunning aangevraagd worden voor parkeren (was in de offerte opgenomen) en dat werd ook door woningontruimer-regionaal geregeld. Weer ontzorgd.
Op de dag van de ontruiming waren de medewerkers ruim op tijd. Zij zouden om 07.30 uur beginnen en waren er al om 07.20 uur.
Zeer vriendelijke mannen. Ze hadden er zijn in.
Ik heb het huis geopend en ben einde van de dag terug gekomen om af te sluiten. Keurig werk afgeleverd.
Klasse werk.
Sympathiek aan dit bedrijf is dat alles wat hergebruikt kan worden ook hergebruikt wordt.

Verbeterpunten of tips ?

Nee, die zou ik dan moeten bedenken. Ik heb ze niet ontdekt.

Score voor Woningontruiming-Regionaal: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: