J. Raven

Ik schrijf niet graag reviews, maar na twee keer uitstekend te zijn geholpen door Woningontruiming-regionaal wil ik dat toch vertellen. Bij de eerste ontruiming moesten we zelf nog aan de luxe wennen. We hadden zelf al de nodige spullen naar de kringloop gebracht, maar dat bleek achteraf volledig overbodig. Woningontruiming-regionaal scheidt alle spullen naar de beschikbare stromen. Zelfs voor matrassen wordt vaak nog een goede bestemming gevonden. Privacygevoelige informatie wordt versnipperd. Bij de tweede ontruiming hebben we echt alles aan Woningontruiming-regionaal overgelaten. We hebben alleen met de projectleider van Woningontruiming-regionaal de specifieke zaken doorgenomen. We hebben Woningontruiming-regionaal gemachtigd en zij hebben verder alle gesprekken met woningbouwvereniging Portaal gevoerd. Dit resulteerde in een opleveringsrapport van Portaal, waarin alles is goedgekeurd en er geen extra kosten zijn. Portaal zelf biedt ook ontruiming van het pand aan. Hoe het dan met de scheiding naar stromen zit, weet ik niet. Wat ik wel weet, is dat de prijs, die Portaal vroeg 25 procent hoger lag.

Verbeterpunten of tips ?

Niet echt.

Score voor Woningontruiming-Regionaal: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: