Dit bedrijf werd mij aanbevolen door de notaris en heeft alle hoge verwachtingen waar gemaakt. CVS zat al 4 weken vol met de planning dus we moesten even wachten op de uitvoering maar ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Alle veilingwaardige boedel is keurig ingepakt en naar het veilinghuis "Onder de boompjes" in Leiden. Een groot gedeelte van de boedel (2 vrachtwagens vol) is met het bedrijf meegegaan naar de sorteerhal in Zoeterwoude voor recycling en de overige boedel, wat echt niet meer te gebruiken was, is de container ingegaan. Complimenten voor de keurige werkwijze. Er werd met respect omgegaan met de spullen van mijn overleden oom. De makelaar was zeer tevreden over de nette staat van de lege woning en hij kon gelijk foto's maken voor funda. Er is nog boedel verhuist naar de opslag van CVS omdat wij eerst plaats moeten maken in onze eigen garage. Ik ben later nog in de sorteerhal in Zoeterwoude geweest om de opgeslagen boedel te zien en heb een rondleiding gehad. Dat was indrukwekkend. Dit bedrijf is een echte aanrader ! Zodra wij er klaar voor zijn om de garage te laten leegruimen trek ik zeker weer aan de bel bij Woningontruiming CVS.

Verbeterpunten of tips ?

Klantvriendelijk, zeer goede en snelle communicatie, respectvol, uitstekend netwerk, klimaatbewust, proberen alles te recyclen, betrouwbaar, ze doen wat ze zeggen !

Score voor Woningontruiming-Regionaal: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: