P.H.D. de Bruijn

Nu mijn laatste ouder is overleden, dacht ik, ik ga het huis zelf leeghalen, want ik ben toch net met pensioen.
Tja, na een week dingen van (gevoels)waarde door mijn handen te hebben laten gaan, zag ik het einde van de hoeveelheid niet echt slinken.
Ja, wat wil je, mijn ouders hadden een huis vol met 53 jaar herinneringen verzameld.
Dit zou weken gaan duren, als ik het zelf wilde blijven doen.

Toen kwam ik in contact met Lea Slijkhuis van Woningontruiming Delta die de Regio Zeeland en Zuid-Holland Zuid doet. We zijn tot goede afspraken gekomen; de klus zou 2 dagen in beslag nemen.
Ze kwam met 5 á 6 man sterk, 2 á 3 vachtwagens en een flinke container om een eengezinswoning met schuur en garage leeg te halen.
Ik was tot de slotsom gekomen, dat de ‘kosten’ van weken zelf doen niet opwogen tegen wat Delta vroeg voor die werkzaamheden !
Ik had er ook voor gekozen om de bewuste dagen niet aanwezig te zijn, zodat ik niet op de “rem” kon trappen.
Mochten er ‘aandenken /geld / belangrijke papier’ gevonden worden dan zouden zij die aan mij geven, werd mij verteld.
En ja, op de meest vreemden plekken werd nog geld uit het gulden-tijdperk gevonden, plus mogelijk belangrijke papieren.
Dit werd mij netjes overhandigd.

Niets dan lof voor het zorgvuldig werk dat verricht is, echt een aanrader dit Delta team van Lea Slijkhuis !

Verbeterpunten of tips ?

Goede afspraken, betrouwbaar.
Komen afspraken na.
Aanrader dit Delta team van Lea Slijkhuis !

Score voor Woningontruiming-Regionaal: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: