Pascal van Vliet

We hadden in ons nieuwe huis een verouderd alarmsysteem. Van de vorige eigenaren kregen we de gegevens van hun onderhoudsman die het systeem ook had aangelegd. We vroegen hem een offerte te maken voor een nieuw alarmsysteem. De prijs van de offerte was zo bizar hoog, dat we verder moesten gaan zoeken. We kwamen uit bij woningalarm.nl We hebben hem de situatie voorgelegd en vroegen hem een offerte te maken met dezelfde condities. Hij kwam met een verbeterde offerte en ook nog eens zonder onderhoudscontract. Dit was niet nodig zei hij. En als er echt iets aan de hand is, kunnen we op hem rekenen. Daarnaast komt hij na onze verbouwing het resterende deel afmaken. Wat betreft het Ajax alarmsysteem zijn we tot nu toet erg tevreden. Het systeem werkt via de app, dus geen kastje meer aan de muur en handzenders aan je sleutelbos. Wij hebben het alarmsysteem zo in laten stellen dat je 's nachts door je huis kan lopen, maar alle deuren, ramen en schuren wel beveiligd zijn. Gaan we weg, dan gaan daarbij ook de bewegingsmelders aan. Daarnaast heeft Eric ook de door ons aangeschafte Ring Pro (deurbel) geïnstalleerd. Die werkt soms wat traag, maar daar kan Eric niets aan doen. Het beeld is wel erg goed. Tot nu toe zijn we zeer tevreden met de werkzaamheden die Eric heeft uitgevoerd. We voelen ons een stuk veiliger.

Score voor WoningAlarm.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: