Herman Kooijman

Goed.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Eerst goed daarna heel slecht. De klus werd goed uitgevoerd, maar bij het uithalen van de vaatwasser is de vloer beschadigd. Toen we dit aan de medewerker van Diels in Utrecht vertelden, werd ons gezegd dat de beschadiging vanzelf zou verdwijnen. Er werd ongelofelijk bot en (klant) onvriendelijk gereageerd. De medewerker zei dat hij de vaatwasser toch niet op zijn nek kon nemen. Zij vonden dat ze voldoende bescherming hadden aangebracht dmv onze handdoeken.
Na nog een telefoontje vertelde een andere medewerker dat we de vaatwasser er zelf uit hadden moeten halen, terwijl ons dat niet was verteld. Ook deze medewerker had geen enkel begrip voor de situatie, sterker nog het leek hem niets te interesseren.
Hij liet ons niet uitpraten en vond dat de beschadiging niet hoefde te worden vergoed, want als je met smerige schoenen bij een klant binnenkomt hoef je dat ook niet te vergoeden.
Ook deze medewerker beweerde dat de beschadiging vanzelf weg zou gaan, terwijl deze er na 4 weken nog steeds zit.

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Utrecht

Verbeterpunten of tips?

Zich inleven in de klant. Beter bereikbaar zijn, professioneler en klantvriendelijker reageren. Verantwoordelijkheid nemen voor de ontstane schade bij een klant.

Score voor Witgoed.website: 0.5/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Nee
Aangekocht product: