Esmee

Slecht. Vriendelijke monteur maar kon na 5 minuten al vaststellen dat de reparatiekosten net zo hoog zullen zijn als een nieuwe. Dus na 5 minuten is die weer vertrokken om vervolgens een factuur van 69euro op te sturen. Deze prijs was eerder overeengekomen o.b.v. reiskosten + diagnose +half uur reparatie. Echter heeft een reparatie van een half uur nooit plaatsgevonden alleen wordt er van mij verlangd deze wel te betalen. Voel me belazerd.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Vriendelijk maar prijs is onacceptabel.

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Groningen

Verbeterpunten of tips?

Acceptabele prijzen hanteren. Klanten niet laten betalen voor acties die niet zijn uitgevoerd.

Reactie Witgoed.website:

Beste Esmee,
Wat vervelend dat de machine niet meer gemaakt kon worden! Was er geen mogelijkheid om met korting een nieuwe te bestellen via de monteur? Vaak heb je de mogelijkheid om het geld van de afspraak als korting te krijgen op een nieuw apparaat.
Ik vind het heel vervelend, maar dit staat op onze website aangegeven:
Diagnose en halfuur reparatie voor maar 69 euro. Incl. voorrijkosten en btw.
De 69 euro zijn dus de vaste kosten en worden vooraf met je gecommuniceerd. Ik kan me voorstellen dat je daar in dit geval niet mee eens bent, maar de monteur kan daar niet zo veel aan doen!
Eva van Witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 0.5/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Nee
Aangekocht product: