Hoe was je ervaring met de monteur?

Er kwamen 2 monteurs, de ene 'repareerde' de vaatwasser, de ander keek toe.
Er werd me verteld dat het niet aan een verstopping lag, maar de pomp was versleten, ze lieten me de oude pomp zien. Ik kon daaraan natuurlijk niets zien en ze vervingen de pomp voor een nieuwe voor 140 euro, wat achteraf geen nieuwe pomp bleek te zijn! De melding E24 kwam dan ook steeds weer terug na een paar keer wel goed gedraaid te hebben. Ik heb hun anderhalve week later gebeld of ze terug wilden komen om te kijken wat het dan wel was en ben toen enorm onbeschoft bejegend aan de telefoon. Er werd me gezegd maar te mailen als ik wilde dat hij nog langs kwam, maar ik heb een andere monteur genomen die WEL een nieuwe pomp erin gezet heeft en me ook liet zien waarom die oude niet nieuw was.
Oplichterij dus !

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Zoetermeer

Verbeterpunten of tips?

Deze monteur NIET nemen! Vervangt de pomp met een gebruikte en rekent daarvoor 140 euro.

Reactie Witgoed.website:

Beste Mevrouw,
We hebben, helaas zonder succes, contact met je geprobeerd op te nemen. We nemen je feedback mee in onze volgende evaluatie.
met vriendelijke groet,
Kyra van witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 1/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Nee
Aangekocht product: