Dick Holman

Zeer slechte ervaring. Hele dag gewacht en de monteur kwam niet opdagen! Ander bedrijf gebeld en die wisten mij te vertellen dat dit een tussenpartij is die de monteur een hoge vergoeding in rekening brengt, hierdoor moet de monteur de klant ook hogere kosten in rekening brengen door bijvoorbeeld onderdelen duurder te verkopen of er langer over te doen en extra tijd te berekenen.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Zeer slechte ervaring. Hele dag gewacht en de monteur kwam niet opdagen! Ander bedrijf gebeld en die wisten mij te vertellen dat dit een tussenpartij is die de monteur een hoge vergoeding in rekening brengt, hierdoor moet de monteur de klant ook meer kosten in rekening brengen door bijvoorbeeld onderdelen duurder te verkopen of er langer over te doen en extra tijd te berekenen.

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Amsterdam

Verbeterpunten of tips?

Reactie Witgoed.website:

Beste Dick,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Inmiddels hebben wij contact gehad, maar helaas gaf je hierbij aan dat je er klaar mee bent. Wij zijn inderdaad een overkoepelende organisatie t.b.v. planning, marketing, opleiding en kwaliteitsbewaking.
Witgoed monteurs in Nederland kunnen zich bij ons aansluiten. Wij kijken dan of deze monteurs de juiste opleiding hebben en doen een deel van hun marketing (wat vaak veel geld en tijd kost voor zelfstandige als zij dat zelf doen) Wij kunnen dan ook bemiddelen tussen monteur en eindklant als er iets niet goed is gegaan.
Dit betekend niet dat je aan het eind meer geld kwijt bent. Beter gezegd zelfs, bij ons zijn de prijzen transparant en kom je niet voor verassingen te staan.
Ondanks alles ben ik blij voor je dat jouw machine weer is gemaakt.
Kyra van witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 1/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Nee
Aangekocht product: